woensdag 1 november 2017

Inschrijving marathon

Ik heb me zojuist ingeschreven voor de marathon van Leiden op zondag 27 mei 2018. Het duurt nog even voor het zo ver is, maar op deze manier vis je in ieder geval niet achter het net.
Het wordt de 16e keer, dat ik opdraaf na mijn debuut in juni 2003.
Daarnaast popelde ik om me in te schrijven voor de 1000 rondjes van Leiden op zondag 17 december, maar dat lukte helaas nog niet via de site van de Leidse IJshal. Maar dat komt nog.
Daarnaast heb ik me bij Bert Grotenhuis himself aangemeld als deelnemer aan de Bert Grotenhuis Bokaal op vrijdag 16 maart 2018. Daarmee zijn de piekmomenten tot aan de zomervakantie  vastgelegd in de agenda.
Helaas heb ik nog geen uitnodiging ontvangen van de Elfstedenverenging met daarop de datum, waarop de Tocht der Tochten georganiseerd gaat worden. We moeten nog even geduld hebben....

Geen opmerkingen: