donderdag 29 september 2016

Testrijder

Vanmorgen fietste ik weer naar de Leidse IJshal aan de Vondellaan, waar ik verder ging met het spuiten. Daar vanmorgen met de Zamboni een aantal laagjes water op het 2 centimeter dikke ijs werden aangebracht, deed ik dat in de hoeken, waar je met de dweilmachine niet goed bij kon komen.
Na de koffiepauze trok ik mijn Salomons aan, klikte de ijzers onder de langlaufschoenen en als eerste schaatser in het jubileumjaar 2016 reed ik over het spiegelgladde ijs.

Na 11 rondjes trok ik de schaatsen uit en spoot ik weer water in de hoeken.

Na deze taak verricht te hebben raakte ik in gesprek met Hermien Ravensberg en Ellie van Goozen, die druk in de weer waren voor het jubileumfeest op zaterdag 8 oktober.

Iedereen is dan welkom voor het luttele bedrag van 40 cent. Als ik u was, dan zou ik ook komen! Deze testrijder is uitermate te spreken over de kwaliteit van het ijs.

Geen opmerkingen: