vrijdag 5 augustus 2016

Castlefest

Ik had het afgelopen week in het Leidsch Dagblad al gezien: dit weekeinde was in "de Keukenhof" een groot evenement, dat luistert naar de naam "Castlefest".

Desondanks was ik er niet op bedacht, toen ik vanmiddag met Ada naar Joep toe fietste. Ik kwam rechtstreeks van mijn werk en had met mijn vrouw in Voorhout afgesproken.

Zo reden we op enige afstand van "de Keukenhof", toen we in de verte versterkte muziek hoorde.

Ineens schoot "Castlefest" me weer te binnen, zeker toen ik de vele verkeersregelaars en het volle parkeerterrein van "de Keukenhof" zag. Daarvoor hoefde je geen speurneus te zijn.

Bij Joep praatten we bij onder het drinken van een kop thee, waarna we een stuk door Hillegom gingen wandelen met een tussenstop op het terras van "De Houttuinen". Op de terugweg gingen we nog even bij "Klein Duimpje" langs. Bij deze Hillegomse brouwerij kochten we een bierpakket in feestverpakking voor mijn zwager Anton.

Op de terugweg konden we weer genieten van flarden muziek van "Castlefest".

Thuis gekomen stond er 53 kilometer op de teller. Niet slecht voor een gewone werkdag.

Geen opmerkingen: