maandag 23 mei 2016

Droogtraining

Wie zich na deze kletsnatte dag nog beklaagde over het weer van gisteren, die vergist zich deerlijk.

Om te lopen was het, ondanks de sombere weersvoorspellingen, een prima dag geweest. Niet te warm, niet te koud, op wat spetters na gewoon droog en niet al te veel wind. Het weer van vandaag hadden we ook kunnen treffen met de marathon.

Vanavond haalde ik na het avondeten mijn hardloopjasje op bij Huize Flaman, waarna ik doorfietste naar "Cronesteyn", waar midden in het park de droogtrainingsgroep van de IJVL druk in de weer was met krachtoefeningen in de elastieken.
Volgende week ben ik ook weer van de partij, ook al zal het voor mij dan een hersteltraining zijn. Ik kies dan zelf uit, welke oefeningen ik wel ga doen en welke niet.

Na een zware inspanning als de marathon moet je goed naar je lichaam luisteren.

Geen opmerkingen: