dinsdag 17 mei 2016

Dinsdagavondtraining

Ruim een kwart eeuw was zomer en winter dinsdagavond mijn vaste trainingsavond, hetzij met de droogtraining van de IJVL, hetzij in de Leidse IJshal.
Maar Boudewijn de Groot zong het al in de jaren '60: "Er komen andere tijden!"

De droogtraining is verplaatst naar de maandagavond, terwijl ik met de "Krasse knarren" mijn rondjes nu op dinsdagmorgen op het ijs draai.
Behalve vandaag dan. Doordat we vanmorgen een personeelsbijeenkomst hadden ronde het gevonden asbest, werkte ik de hele dinsdag. In mijn trainingsschema had ik vanmorgen een duurloop van 7 kilometer gepland. Dat werd vanavond.
Terwijl mijn vrouw op de fiets naar de volkstuin ging, deed ik het met de benenwagen. Op de tuin gaf ik de planten in de kas water, net als de vorige weet geplante groenten in de open lucht. En zo had ik toch weer een keer een ouderwetse dinsdagavondtraining.

Geen opmerkingen: