maandag 3 augustus 2015

Geen strandtraining

Vanavond zou ik voor de droogtrainingsgroep van de IJVL de strandtraining verzorgen. In Engeland had ik tijdens de fietsvakantie weer een leuke oefening bedacht. In ieder geval voor de trainer.

Normaal gesproken was ik het afgelopen weekeinde al teruggekeerd, maar toen wij vrijdag een kaartje wilden kopen voor de overtocht, kregen we te horen, dat we pas vanmorgen de boot van Harwich naar Hoek van Holland konden nemen. Dit vanwege de problemen rond Calais.
Wij waren dus gestrand. Niet dat wij dat als een straf ervoeren. Nablijven op school vond ik erger. We kwamen vanmiddag om kwart over 5 aan in Hoek van Holland en fietsend over de Noordzeeroute waren we rond 8 uur thuis. Volgens Bartjens is het dan onmogelijk om om half 8 op het Katwijkse strand te staan.
Volgende week maandag ga ik weer gewoon na de droogtraining. Met 1574 kilometer op de teller hoef ik me geen zorgen te maken over het missen van de strandtraining. Met de conditie zit het wel goed.

Geen opmerkingen: