maandag 27 oktober 2014

Oekraïne

De afgelopen dagen zag ik, dat mijn site ineens veel vaker bezocht werd dan normaal. Zulke pieken zie ik eigenlijk alleen bij natuurijsperioden. Ik was dus nieuwsgierig, waar, deze plotselinge belangstelling ineens vandaan kwam. Het bleek de Oekraïne te zijn.
Zo kwamen er vandaag 388 bezoekers uit dit land uit Oost-Europa tegen maar 117 uit Nederland.

In de weekstatistieken scoort de Oekraïne 2093 tegen 822 Nederlandse hits.

De reden kan gelegen zijn in de Oekraïense studente, Mariya, die ik in de Leidse IJshal regelmatig adviezen heb gegeven, hoe ze haar schaatstechniek kon verbeteren.
De tweede reden kan zijn, dat de Hollandse cartoons over Poetins bemoeienis met de Oekraïne extra internetverkeer uitlokt. Speciaal voor hen deze twee tekeningen.


Geen opmerkingen: