woensdag 1 januari 2014

Nieuwe ronde, nieuwe kansen

Allereerst wil ik de lezers van mijn blog het allerbeste toewensen voor 2014. Nieuwe ronde, nieuwe kansen.

Uiteraard hoop ik u weer op natuurijs tegen te mogen komen.

Gisterenavond vierden wij met een paar vrienden Oud en Nieuw bij ons thuis.

Met Bas en Nel Warnink, Joep Kapiteyn, Tim de Beer en zijn vriendin Sherla speelden we Scotland Yard met op de achtergrond AnĂșna op de nieuwe miniset.




Ik mocht Mister X spelen, die door 5 detectives achtervolgd werd door de straten van Londen.

Lange tijd wist ik aan mijn achtervolgers te ontkomen, maar in de voorlaatste ronde vond ik toch mijn Waterloo.

Niet veel later zaten we in 2014 en in de miezerregen brak buiten een hels kabaal los: het vuurwerk van de Stevenshof. Na onze 3 stuks vuurwerk de lucht in te hebben geschoten, genoten we van achter het zolderraam van de vele vuurpijlen.
De eerste muziek, die in het nieuwe jaar gedraaid werd was van Kate Bush.

Je kunt een jaar slechter beginnen.

Nieuwe ronde, nieuwe kansen!

Geen opmerkingen: