maandag 2 december 2013

Agenda


Ook al duurt het nog bijna een maand, voor we in 2014 zijn aanbeland, toch heb ik de eerste afspraken al in mijn agenda genoteerd. Op het programma staan onder andere het oefenen en uitvoeren van de Misa Criolla met de Leidse Koorprojecten, een concert van Clannad, de Winterbiatlon van de IJVL en de Leiden marathon met een paar trainingslopen in de aanloop er naar toe, alsmede een kampeerweekeinde met een groep vrienden.

Daarnaast noteerde ik voor mijn werk, wat de A-, B- en de C-week was met het oog op zaterdagdiensten.
Net als dit jaar kocht ik een agenda van Natuurmonumenten. Er staan prachtige foto's in! En daarnaast steun je op deze wijze ook nog eens het behoud van prachtige stukken natuur, waar we als schaatser graag gebruik van maken!
In onze keuken hangt een kalender van de Waddenvereniging. Op deze kalender met eveneens prachtige foto's noteren we de belangrijkste zaken, die het hele gezin aangaan en steunen daardoor de Waddenvereniging.

Op deze wijze voldoen we in Huize Breed aan de leus: "Wees wijs met de Wadden".

Geen opmerkingen: