vrijdag 21 december 2012

Aquarius

Het was de laatste week onvermijdelijk: het einde van de Mayakalender was aanleiding voor veel grappen en grollen.
Ook ik heb me hier aan bezondigd.
Maar toch: een van de zaken, die werd aangekondigd, was dat de aarde zou transformeren naar een hoger trillingsniveau.
Veel mensen vinden het moeilijk, om hun fouten toe te geven. Ik heb daar geen enkele moeite mee. Ik heb het de afgelopen tijd fout gezien.
Toen ik vanmorgen wakker werd, voelde ik het al op deze 21e december van het jaar 2012. Welnu, als u denkt, dat ik meer liefde, mildheid en wijsheid uitstraal, dan klopt dat!

We hebben het tijdperk Aquarius betreden. Sterker nog, als ik de neerslaghoeveelheden van de laatste maand bekijk, dan heb ik het idee, dat we al een maand geleden de era van Waterman al hadden betreden!
Ik weet het, alle zegen komt van boven.
Maar ik ben een bescheiden mens. Deze vorm van zegen hoeft van mij niet zo overvloedig. Wat dat aangaat: we betreden vandaag het tijdperk van Aquarius, maar betreed ik liever een aangepaste vorm van de era van Waterman.
Inderdaad: dat van Bevroren Waterman!

Geen opmerkingen: