dinsdag 20 november 2012

Spierpijn


In de loop van de dag voelde ik, dat ik een beetje gammel begon te worden. Ook kreeg ik langzamerhand wat spierpijn.
Dat ik mijn benen ging voelen, was niet zo heel vreemd na de Zevenheuvelenloop van afgelopen zondag.
Maar dat ik ook spierpijn kreeg in mijn armen was een veeg teken. Diverse collega's hadden de afgelopen week in mindere of meerdere mate last van buikgriep. Kennelijk was ik nu aan de beurt.
Na na de middagdienst naar huis gefietst te hebben, had ik thuis niet eens zo'n trek. Dat is bij mij geen goed teken.
Nu is dinsdagavond mijn vaste schaatsavond in de Leidse IJshal, maar het lijkt mij verstandiger om vanavond maar over te slaan en vroeg naar bed te gaan. Flink wat nachtrust is vaak een probaat middel om het toch nog op de been te houden.
Het verstoort mijn trainingsopbouw richting 1000 rondjes van Leiden, maar 't Is net oars.

Geen opmerkingen: