zondag 14 oktober 2012

Bewust rust

Na alle buien van deze zondag is het eindelijk droog en zonnig. Het weer was toch wat anders, dan vanmorgen was voorspeld in het weerbericht: voornamelijk droog.
Nou, bij lange na niet!
Het bekende moesson-effect aan de kust in het najaar.
Normaal gesproken zou ik even een stukje gaan hardlopen,maar daar mijn achillespees vandaag eindelijk goeddeels pijnvrij is, lijkt het me beter, om wat hardlopen betreft nog even rust te nemen. Volgende week is de Willem-Alexander Kinderziekenhuis loop, afgekort de WAKZ. Hopelijk kan ik daar wel meedoen aan de 10 km.
Vanmiddag heb ik nog een stukje met Ada gefietst, maar dat mocht geen naam hebben.
Morgen begint voor mij een nieuwe werkweek.

Op maandag, woensdag en donderdag geef ik 's morgens schaatsles in de Leidse IJshal, terwijl ik daar vrijdagmiddag ook ben voor mijn eigen IJVL-groep.
Dinsdagavond is mijn vaste trainingsavond, dus in mijn agenda staat, dat ik 5 dagen achtereen op het ijs sta.
Op deze zondag neem ik dus bewust rust.

Geen opmerkingen: