donderdag 12 april 2012

Sarah


Bij het positieve denken kun je de woorden "geen" en "niet" rustig overslaan. Als iemand tegen je zegt: "Denk niet aan de Eiffeltoren", waar denk je dan aan? Juist!

Zo kon het gebeuren, dat een lid van onze IJVL-droogtrainingsgroep deze week 50 jaar werd. Andrea stuurde een mailtje rond met de aanhef: "Geen Sarah in de tuin". Leer mij mijn vriendengroep kennen. Eén ding staat dan als een paal boven water: die Sarah komt er dus!

Jaap en Juul hadden tijdens de regenachtige Paasdagen alle tijd om zich creatief uit te leven.



Maandagmiddag werden met onze mentale coach de puntjes op de i gezet, zodat Jaap dinsdag kon mailen: "Vanavond gaan Juul, Jos en ik de Sarah en andere lullige zaken plaatsen bij Andrea. Paul belt ons op wanneer Andrea naar Aikido is en dan hebben wij ruim de tijd de Sara boven de deur te plaatsen. Ik zal mijn fototoestel meenemen."

Gisteren kwam het "dankmailtje" van de 50-jarige, die het zeer sportief opvatte: "Tsonge, jonge, jonge, jonge, jonge, jonge....
Wat een lelijk oud mens voor mijn deur, maar wel in IJVL-pak en met een medaille om.
Wat een verassing zeg, en knap hoe jullie het complot hebben gesmeed, ik heb niks gemerkt. Van je vrienden moet je het maar hebben zeg. Ik zorg dat ik de hele dag weg ben. Vandaag er is vanochtend al heel wat geclaxonneeerd."

Geen opmerkingen: