vrijdag 16 maart 2012

Fotowedstrijd



Afgelopen week verliep de termijn, waarin je foto's van de afgelopen natuurijsperiode in kon sturen naar schaatsforum. Er werd een wedstrijd georganiseerd voor de mooiste natuurijsfoto van het afgelopen schaatsseizoen. Wie maakte in 2011/2012 de mooiste foto?
Zelf had ik deze foto ingestuurd.

Geheel naar waarheid had ik erbij vermeld, dat Jos Drabbels de foto gemaakt had tijdens onze poolexpeditie op Kaag en Braassem.
Van de beheerder van www.schaatsforum.nl kreeg ik dit mailtje terug:
Beste Bert,

Je hebt een mooie foto ingestuurd, waarvan je echter zelf niet de maker bent. Helaas
staat het reglement dat niet toe.
Ik zal hem dan ook niet plaatsen.

Met vriendelijke groet,
Sjoerd

Ik tipte Jos, dat hij foto's in kon zenden, waarvan ik niet weet, of het is gebeurd, want Jos heeft nog veel meer mooie foto's gemaakt, zoals bijvoorbeeld deze.

Ook Bert Raaphorst werd ingeseind. Hij maakt ook altijd mooie foto's, zoals deze.

René Strelzyn had ik niet ingeseind, omdat ik deze foto over het hoofd had gezien.

Want zijn mooiste foto's waren wel op het ijs genomen, maar betroffen vooral de mooie natuur.




Ook Jos Drabbels maakte trouwens prachtige natuurfoto's.

Ook Frans van Rijn had onder het schaatsen oog voor de natuur.

Ook van Douwe Kinkel ontving ik diverse mooie foto's, zoals deze.

Bij deze wil ik alle fotografen, ook de niet genoemde, hartelijk bedanken voor hun inbreng op mijn blog. Zonder hun inbreng zou mijn blog een stuk saaier zijn.
De genomineerde foto's, waar tot het eind van de maand op gestemd kan worden, zijn te vinden op www.schaatsforum.nl.
Daar zitten onderstaande juweeltjes bij.



De grappigste vond ik deze van de lage brug in Dokkum, waar we 2 keer onderdoor moesten bij de Elfstedentocht op 11 februari.

Maar niet geheel onbegrijpelijk viel mijn keuze uiteindelijk toch op deze foto.

Geen opmerkingen: