zaterdag 14 januari 2012

La cocina español


Het was al weer 4 weken geleden, dat ik voor het laatst voor de buitenschoolse sport schaatsles had gegeven. Dat was net voor de 1000 rondjes van Leiden.

Bij het begin van de schaatsles kwamen een paar kinderen naar met toe met de mededeling: "Ik heb u op de televisie gezien."

De les zelf ging als vanouds: speels.
Het uur daarna, bij de schaatsles van de IJVL, ging het op dezelfde wijze. Er waren een paar kinderen, die een proefles kwamen volgen bij mij, en ik vermoed, dat ze het leuk vonden.
Ik fietste van de Leidse IJshal naar huis, waar ik me even om kon kleden om aansluitend te gaan genieten van de Spaanse keuken. Ana kookt graag en goed, zodat wij de afgelopen 2 weken zeer regelmatig een Spaans gerecht voorgezet kregen. Omgekeerd gebeurde hetzelfde: Ana leerde de Hollandse keuken kennen.
Het is ineens een stuk drukker in Huize Breed, maar vooral ook een stuk gezelliger. En wij hoeven de deur niet uit om te genieten van la cocina español!

Geen opmerkingen: