woensdag 2 november 2011

Ouderwets

Het was dinsdagavond en dat betekende weer een fietsritje naar de Leidse IJshal. Het was inmiddels november geworden en dan wordt het wat drukker. Zo ook gisterenavond.
Henk Distelveld, Hans den Outer en Richard Dieke waren ook van de parij. Met hen zou ik een groot deel van de training mijn rondjes rijden, waarbij we het peloton diverse malen dubbelden.
Mart Moraal kreeg het weer eens ouderwets op zijn heupen en dubbelde onze groep ook diverse malen. Maar vergeleken met vorige week donderdag was ik zeer tevreden: ondanks een hogere snelheid wist ik mijn bochtentechniek behoorlijk goed op peil te houden. En over de conditie hoef ik me helemaal geen zorgen te maken.
Na afloop troffen we elkaar in de kantine, waar het, doordat er een flinke groep studenten hun vochtverlies compenseerden, ook daar ouderwets gezellig was.

Geen opmerkingen: