dinsdag 11 oktober 2011

Inschrijven.nl

Gisteren heb ik me ingeschreven voor de Bruggenloop in Rotterdam, net als de afgelopen 2 jaar. Ik deed het online en kon nog even controleren, of alles klopte.
Zo kwam ik terecht op www.inschrijvingen.nl.
Toen kreeg ik tot mijn verbazing een lijstje van sportevenementen te zien, waarvoor ik me heb opgegeven.
16-10-2011: 36e TCS Amsterdam Marathon, Amsterdam
Onderdeel: Mizuno Halve Marathon, Categorie: Mannen recreanten
20-11-2011: ABN AMRO Zevenheuvelenloop, Nijmegen
Onderdeel: 15 km hardloopwedstrijd, Categorie: Mannen 55
11-12-2011: Zilveren Kruis Bruggenloop Rotterdam
Onderdeel: 15 kilometer, Categorie: Mannen 55
Deze laatste loop is trouwens onder voorbehoud. Zowel in 2009 en 2010 had ik me opgegeven voor de Bruggenloop en beide keren werd het afgelast wegens overvloedige sneeuwval.
Maar het meest verrassende moest nog komen:
31-12-2011: Henk Angenent Classic toertocht, Woubrugge
Onderdeel: 200 kilometer, Categorie: Heren
Op Oudjaarsdag wordt deze toertocht van 200 km op natuurijs verreden op de Wijde Aa en het Braassemermeer.
Het is maar, dat u het weet!

Nu staat Henk Angenent er om bekend, dat hij weet te pieken op het juiste moment, maar wat weten zij, dat wij niet weten?

Geen opmerkingen: