woensdag 13 april 2011

Rode neuzen race


Het affiche was zo uitnodigend: met een team van 4 lopers ieder 11 kilometer lopen op het circuit van Zandvoort. Een lastig parcours overigens, want je loopt vrijwel constant schuin.
Vorige week dinsdag hadden we het team al rond, maar bij het bekijken van de site van de Rode neuzen race gingen we toch iets anders denken over onze deelname. Het is namelijk de bedoeling, dat ieder team minimaal € 1150,- aan sponsorgeld voor de Cliniclowns bij elkaar brengt.
Daar ik in februari al als bedelaar bij mijn familie, vrienden en collega's langs ben geweest om me te laten sponsoren voor IJsstrijd, zag ik het niet zitten, om voor de tweede keer in korte tijd iedereen weer te gaan benaderen voor een toch vrij fors bedrag. Een wijze kent zijn beperkingen. Dus helaas, ik wek geen Cliniclown tot leven.

Uiteraard hoop ik, dat de Rode neuzen race voldoende lopers en sponsors trekt, maar ik ben er niet bij. Maar wellicht neemt Willem Jongsma de honneurs waar op 9 oktober aanstaande.

Hij kan er met goed fatsoen niet meer onderuit, daar hij al voorzien is van de "bedrijfskleding".

Geen opmerkingen: