woensdag 13 april 2011

Bert bakt ze bruin

Gisterenavond verzamelde de predroogtrainingsgroep van de IJVL zich in ons huis. Om 10 over half 8 vertrokken we voor een loop van 9 km. Het was door de vrij harde noordwestenwind behoorlijk fris. Samen met Wil Verbeij liep ik voorop richting Maaldrift. Hans Boers, Jos Drabbels en Jaap de Gorter volgden ons op korte afstand. Over de hoge brug over de A4 kwamen we aan de westzijde van deze rijksweg. Bij de sportvelden van de Amerikaanse school was het weg van de snelweg.
Via het Ammonslaantje kwamen we bij het fietspad naar het Valkenburgse meer. Langs de oevers van deze afgraving liepen we weer terug naar de Stevenshof, waar we, na een kilometer of 9 hardlopen in 50 minuten, een gezellige voortzetting van de avond hadden.
Nu heb ik in mijn leven, volkomen onterecht overigens, diverse keren te horen gekregen: "Jij bakt ze bruin...."

Nee, beste mensen, dat zagen ze helemaal verkeerd. Dit is de juiste blik op de werkelijkheid: Bert maakt het gezellig!

Ada bakt ze juist bruin.

De brownies smaakten dan ook erg lekker!

1 opmerking:

Bert Breed zei

Een van mijn trainingsmaten meldde me vrijdag: "Ik heb al 3 dagen diarree".
Toen Ada dit hoorde, was haar eerste reactie: "Toch niet door mijn brownies?"