donderdag 8 juli 2010

Droomfinale

Gisterenavond om 7 uur wezen skeeleren. Jaap de Gorter had ons lekker gemaakt met het verhaal, dat we met een groep de polder in zouden gaan, maar doordat Jens Postma verhinderd was, viel dit plan in duigen. We bleven op de Bult. Jaap gaf onvoorbereid skeelerles en het verschil was niet eens te merken!
Laten we het maar op houden, dat we hier met een natuurtalent te maken hebben....
Op deze warme zomeravond fietsten we om half 9 richting huis, waar de halve finale tussen Deutschland en España gespeeld werd, die door de Spanjolen gewonnen werd. Zodat de finale Nederland-Spanje wordt. Deze finale heb ik een paar weken voor het begin van het wereldkampioenschap gedroomd en deze droom komt dus uit.

Helaas voor de Nederlanders: in mijn droom verloren we de finale van de Spanjaarden.

Deze droomfinale heb ik echter wel in twee voetbalpools ingezet als beslissende wedstrijd om de wereldbeker, en volgens mijn berekening ben ik in beide gevallen niet meer in te halen. Zowel op mijn werk als bij mijn vriendenkring is "de pot" voor mij.
Dat is nog eens slapend rijk worden!!!!

Geen opmerkingen: