zondag 7 februari 2010

Breed-logo


Op zaterdag 20 februari is het zo ver. Dan ga ik op Flevonice in Biddinghuizen deelnemen aan IJsstrijd, voorheen de Nierstichting Elfstedentocht, waar ik voor de zevende keer in mijn leven de 200 kilometer op de schaats probeer te volbrengen. Toen ik me inschreef, was het nog verplicht om bij inschrijving een thermisch jack aan te schaffen.

De mogelijkheid om daarbij logo's aan te brengen, heb ik aangegrepen.
Daar de firma B.Breed & Zn ruim 24 jaar mijn hoofdsponsor is geweest, was dit een mooie gelegenheid om een keer wat terug te doen. Ik ben benieuwd, hoe het zal zijn om te schaatsen met een toch wel uniek schaatsjack. Daar ik altijd vrij lang schaats, maak ik in ieder geval genoeg reclame voor het bedrijf van mijn broers Leo en Paul. Kan ik eindelijk eens wat terug doen voor transportbedrijf B.Breed & Zn. uit Nieuw-Vennep....

Voor degenen, die de Nierstichting via onze inspanningen tijdens IJsstrijd willen sponsoren, dat kan via de persoonlijke pagina van mijn trainingsmaat Hans van der Plas of anders via mijn persoonlijke pagina op IJsstrijd.

Geen opmerkingen: